Måndag

Då var det en ny vecka, vilket innebär att tiden för BF närmar sig ännu mera.
Nu i veckan ska jag till BM då jag förra veckan klantarsel som jag är hade skrivit upp fel dag på den kalender jag ser dagligen, hur moget är det på en skala att skriva fel på 2dagar haha men men gjort är gjort. Nu ska jag se till att hålla koll på tiden så jag inte missar det ser ju fram emot besöket :) det som jag inte ser fram emot är att jag förmodligen kommer få lämna blodprov :( jag gillar inte sprutar alls för fem öre skullekunna svimma på stört bara av synen. Å ja nu tänker ni men hur kan du då utbilda dig till USK :) men det ordnar sig sen har jag redan klarat av den delen av utbildningen när det rör sig om sprutor och gjorde det galant hihi.
Åh vet ni vad diskmaskinen är igång :D känns så bra.
Ni har ju inte ens sett hur den ser ut, inte för att den är så märkvärdig men ändå den ser ut så här:
är iaf super nöjd med den.


Leone har varit på dagis idag som vanligt :) men imorgon så ska hon vara ledig.
Då får vi storbesök utav mina kusiner + barn såå roligt, ser fram emot det. =)
Det kommer bli så roligt att ses igen och vi kommer ha så kul ihop.

Men nu ska jag ta och sätta fart med dagens middag :)
Hoppas att ni haft en underbar dag.

Kommentarer
Rebecca säger:

*SV:* Åh, tack så mycket :)

Ja, jag har gjort den själv :)

2009-07-21 | 00:10:26
Bloggadress: http://rebeccaarehn.blogg.se/
LUHLUUS FOTOBLOGG säger:

tack! =) jag har presis bytt den ;) desamma förresten!

2009-07-21 | 02:21:52
Bloggadress: http://luhluu.blogg.se/
Made By robiN säger:

sv. tackar tackar :)

2009-07-21 | 06:53:37
Bloggadress: http://madebyrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback