Ni har väl inte missat

Detta super erbjudande?!
Hur gott är det inte med glass oavsett väder, framför allt om det är riktigt varmt ute.
Om ni som jag älskar glass och kan äta det i stora lass, passa då på att bli medlem här så får ni enkelt och bekvämt glasscheckar till mobilen helt utan några kostnader, det enda du behöver göra är att samla poäng så har du snart din första glasscheck i mobilen.





Är det gratis att bli medlem på Sommarglass.com?

Svar: Det är helt kostnadsfritt att bli medlem på Sommarglass.com.

Vilka glassar kan jag lösa in mina glasscheckar emot?
Svar: Hela stortimentet hos GB-glass.

Kan alla mobiloperatörer ta emot glasscheckarna?
Svar: Samtliga operatörer kan ta emot glasscheckarna.

Vart skickar ni mina glasscheckar?
Svar: Glasscheckarna skickas via SMS till det mobilnummer som du anger när du registrerar dig.

Vart kan jag lösa in mina glasscheckar?
Svar: Glasschecken kommer från GB-Glace och gäller i dessa butiker: AG:s, City Gross, EKO Hallarna, Vi-butikerna, Pressbyrån, 7-Eleven, My Way, Coop Sverige, Direkten, Handlarn och Nära dej.
Inom kort tillkommer följande kedjor: Station, OKQ8, Shell, Hemköp, Willy´s med flera.

Hur samlar jag poäng?
Svar: När du är inloggad och aktiverad kan du samla poäng via våra kampanjer. Läs mer under "Samla poäng" i menyn (Syns när du är inloggad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback