onsdagens gång

Tänkte bara skriva lite fort här nu, lägger in bilderna senare från igår.
Har ätit frukost, pluggat, hämtat Leone. ätit middag och just nu så tar vi det bara lite lugnt innan det är dags att lägga Leone för kvällen. Var lite lat idag så det vart pizza till middag ;P men gott var det.
Sitter just nu och dricker min första kopp med kaffe, vart bara sugen helt plötsligt så då gjorde jag mig lite.
Det är ju inte alls ofta som jag dricker kaffe ibland kan det gå veckor innan jag dricker det igen.
Men det är ingen större förlust för mig även fast jag älskat att dricka kaffe dagligen så känns det inte som att jag förlorat något.
Ska be min man att ta kort på magen idag också förresten så kan jag lägga in en bild på den också senare :)
Imorgon så ska vi till BM då jag var absolut den klumpigaste människan och tankspridd till tusen när jag skulle vara duktig och notera det i kalendern tiden vi hade förra veckan.. jag skrev totalt fel med 2 dagars försening :S
Mjo man har inte alltid alla hjärnceller på plats när man är gravid vilket är väldigt tydligt. ha ha
Nä men nu skriver jag lite senare och lägger upp bilderna.

Vad har ni haft för er idag?

Ha det gott så länge.
Kram

Kommentarer
LUHLUUS FOTOBLOGG säger:

nej det är jobbigt och tar lång tid med bloggdesign =)

2009-07-23 | 07:04:59
Bloggadress: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback