piss väder

ush vilket väder det är så tråkigt att det bara ska ösa ner så här, dyblöt vart man bara av att cykla till dagis för att lämna Leone och värre på vägen tillbaka plus att det blåser ganska så fint på det också. Ett riktigt piss väder rent ut sagt.
Det var bara att ta av sig kläderna och hänga dem på tork när man väl kommit innanför dörren igen.
Nog för att man fick en hel del dotter gos innan man ens kom iväg hemmifrån =) så mår man väldigt bra för det, det värmer ens hjärta otroligt mycket och då förstörs inte dagen utav lite regn hihi
Ska duscha och få upp värmen lite mer än så här, man blir ju inte direkt varm av regnet ;P
Sen ska jag äta min frukost och idag ska jag faktiskt äta lite havregrynsgröt. =) gott och mättande.
Sen ska jag uppdatera mig i lite skolarbete innan det är dags för en paus och äta lunch sen är det bara att sätta igång igen fram tills jag ska hämta älsklingen från dagis igen.
Jag hoppas då att det inte öser ner så här som det gör nu för då vill jag nästan inte cykla fast jag måste jag har inget val om den saken men ni förstår vad jag menar.
Just nu så sitter jag med en kopp te och skriver här =) alldeles tyst är det man hör inte ens att en granne är vaken, det enda man hör är regnet på fönsterrutorna.
Det kan faktiskt vara mysigt att höra det men inte är det mysigt att befinna sig ute i regnet heller, det måste ni ju hålla med mig om va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback