regnig tisdag

Är det lugnt om jag går och lägger mig igen istället?
Har varit vaken sen 5 imorse, jätte trött är jag nu.
Lämnade Leone lite tidigare på dagis idag, det gick bra när vi kom dit men när jag skulle till för att gå då vart det väldigt ledset och klängit på mamma hon ville antingen att jag skulle stanna eller att hon skulle få följa med igen.
Anledningen att jag skriver antingen är för att båda två var bra alternativ för henne.
Inte kul när det kommer sånna här dagar men det kan ju göra det ibland, det känns i ens hjärta när man ska gå.
Men nu ska jag göra mig en mummsig frukost. Kanske lägger mig för att vila en sväng efter det vi får se.
Ni märker väl det om inte annat om det dyker upp någon bild på magen så vet ni att jag fortfarande är igång.

Kommentarer
Anonym säger:

Vart går Leone på dagis??

2009-07-07 | 17:53:28
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/redrose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback