sov morgon

God morgon allihopa!
Hoppas ni fått en skön natts sömn det har jag fått =)
Fick även en sovmorgon idag ända till klockan 9, sen kom Leone och väckte mig =)
Med andra ord så hade hon också tagit en sovmorgon.
Vi åt en gemensam frukost hemma innan vi cyklade till dagis.
Jag skrev aldrig nå mer igår jag var alldeles för trött så det vart en tidigt säng gång igår, tittade först en sväng på tv innan jag gick till sängs.
Har kommit en liten skur med regn redan så jag antar att dagens väder inte är något att hurra för.
Nu ska jag sätta mig ner med skolboken och vässa kunskaperna lite =)

Kommentarer
Linda - det handlar om helheten säger:

Ja jag är tacksam för det. får jag ont igen sen, så har jag åtminstone haft denna tid utan värk. =D

idag ska ja jobba, 3-8. Annars är det inget planerat. din dag då? =D kram

2009-07-14 | 11:09:52
Bloggadress: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback