Torsdag

Här vart det en sen uppdatering inte ens ett morgon inlägg..
Har typ precis kommit hem från BM, vilket gick jätte bra =)
Vi fick lyssna på hjärtljudet och kollade min vikt samt mätte magen.
Hjärtljudet låg på: 154
mag måttet på: 24
min vikt
är också bra haha ni får la säga om ni vill veta den ;P
Allting såg iallafall jätte bra ut måttet på magen är jätte bra och stämmer bra överens med tiden i graviditeten
dvs V24+4 som jag är i idag.
Sen var det att gå till lab för att ta blodprov, kolla min blodgrupp osv.
Det gick förvånansvärt bra för att vara jag.

Leone har varit på dagis idag med såklart, vart super glad och nöjd när pappa också var med för att hämta henne idag =)
Jag har för övrigt pluggat och vilade en snabb sväng innan vi skulle iväg till BM.
Jag vet att jag skrivit att jag skulle lägga upp bilder men jag måste erkänna att jag har inte lagt in dem i datan än men jag ska göra det..efter maten så kan jag ta itu med det.
Nu ska jag ställa mig framför spisen och börja laga dagens middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback