Torsdag

Idag har man fått en bänkdiskmaskin :D så najs! Bara en sak som måste fixas så kan man börja använda den också måste ha en annan omkopplare till vattnet bara men annars helt perfekt.
Har varit och handlat lite idag. Med andra ord så har vi cyklat mera idag ha ha inte bara fram och tillbaka till dagis.
Igår var vi ju i och för sig  till farmor så då vart det också en extra tur på cykeln.
Leone har varit på dagis idag precis som vanligt så klart :)
Det har varit härligt väder idag så man har verkligen inte velat spendera den inomhus.
Nu väntar jag bara och ser om S ville komma förbi här en sväng, min gummsa var så länge sen jag träffade henne nu. Hon har ju till och med varit utomlands så saknad det har hon varit av mig det vill jag lova.

Förresten så har det varit en speciell dag idag, inte för mig personligen men för "kusin" som har gått och blivit fru idag =)
Hon och hennes fästman gifte sig idag så nu är dem man och fru. hihi jätte glad för deras skull.
Önskar dem all lycka i framtiden, mycket kärlek och välgång här i livet =)

Imorgon är det fredag och då ska vi till BM fast inte förrän kl15.

Kommentarer
moonzanna säger:

hej !

va skoj att du vill vara med och tävla...för att göra detta så skriver du din länk och kontaktuppgifter i det inlägg där tävlingen är. På så sätt får jag alla samlade..



lycka till !

2009-07-16 | 22:16:36
Bloggadress: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback