uppdaterar dagen


Idag var en en dag jag fick byta kläder på Leone innan vi kunde bege oss, dagis fröknarna som är där är bara sommar personal och dem har ingen koll på vems kläder som tillhör vem osv. Jag kan inte åka hem i vetskapen om att något hon har på sig inte tillhör henne så det ska bytas direkt! ett annat exempel är att dem här om dagen frågade mig vad min systerson hade för regnkläder (eeeh, lite bättre koll tack?!) (dem delar dagis avdelning nu under sommaren) 
Vi har varit ute hos farmor idag, åkte direkt efter dagis. eller åkte och åkte vi cyklade precis som vanligt. =)
Efter farmor så var det hem och laga middag och det vart spaggetti med köttfärsås a la min pappa :D super gott, sen göra Leone klar för sängen och natta henne.
Ikväll ska jag göra chokladpudding (som jag köpte häromdagen men inte ätit än. la la laa)


Vad har ni haft för er idag?

Jag brukar inte läsa så mycket på kändis bloggar det händer ibland och idag är en sådan dag, kikade in på linda rosings blogg och fick då se att den 4 december är det beräknar att hon ska få sin bebis.
Att hon var gravid har jag totalt gått miste om, och vet inte riktigt vad jag ska säga om det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback