Torsdag - Power Meet

idag är det start för power meet här i stan, känns inte så värst lockande heller om jag får säga min mening. Ja vet det är typ årets största event här i stan men va f*n ja antar att jag är inte för sånt längre. Kan ju alltid hoppas att Leone får åka med farmor&farfar eller mormor&"morfar" :D för jag lovar att det skulle vara mycket roligare än jag ska ha henne sittandes i en vagn hela tiden vi är och tittar :) för det skulle hon bara älska att få göra åka med alltså.
Idag ska man tvätta och städa men det är inge lockande med att städa i denna värme. Sägs ju att det skulle komma regn idag men det ser ju inte ut som det på himlen iaf.
Leone är på dagis, så gulligt hon väckte mig imorse kröp ner i sängen brevid mig och viskandes i mitt öra säger hon mamma upp nu vakna hihi. Sen när man tittar på henne säger hon mamma vaken nu? ja jag är vaken nu svarar man med ett leende på läpparna, så go min lilla tjej :)

Åh gud vet ni vad jag glömde säga en sak igår ja höll på att få en fågel rätt i skallen igår..
När jag var på väg ifrån stan för att hämta Leone så var det en fågel som flög mot mig och sammtidigt försökte stiga uppåt, den hann inte stiga så pass mycket så det var näst in till så att den slicka mig i pannan. Det stod en dam i busshållsplatsen och ett gäng med killar som gick precis brevid mig alla tappade hakan över att ja höll på att få fågeln i huvudet. men inte nog med det tro inte att den fågeln var klar med mig heller när den kommit upp ordentligt och jag kunnat cykla vidare så ser jag i skuggan att den lille skiten flyger efter mig och nästan gör yttligare en stört dykning på mig fast denna gång bakifrån.. hum den fågeln hade ingen bra dag..

Kommentarer
Daniel säger:

Ja städa så bussigt nu å svalka ner med glass sen!

2009-07-02 | 10:19:08
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
aschmanda säger:

Sv: Åh, tack så mycket :).)

2009-07-02 | 19:22:12
Bloggadress: http://aschmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback