då var det fredag

orkade inte uppdatera igår.. har köpt en pool till Leone :) (om man själv går ner i den badar man endast fötterna hi hi) och en ny liten fläkt, var meningen att vi skulle få med en airconditioner också men dem var ju slut :( kommer på måndag så då blir det att fixa det då, för lite mer kyla i lägenheten behövs allt snacka om att det känns som att man flyter iväg här..
Har lämnat Leone på dagis iaf, 7.30 kom jag upp ur sängen gullungen mös med mig ett tag innan hon väckte mig ordentligt kännde hur hon försiktigt kröp ner under täcket och klappade mig på kinden och gav mig en puss :) så gosig så min älskade flicka, nu när jag skulle från dagis så sprang hon efter mig och ville ha mera kärlek från mamma dvs pussar och kramar i massor innan hon ville släppa iväg mig.

Lyssnar just nu på rocklassiker morgonrock :)

Det kommer komma regn idag, ser iaf så ut om man tittar på himlen och med tanke på att det kom en liten liten liten stänk med regn när jag  var på väg till dagis. Men vet ni vad det gör mig ingenting omd et kommer regn, det kan behövas.
Nej nu ska jag göra frukost för jag är hungrig nu.
Har inte skrivit något speciellt om magen än det var ju ett tag sen nu va?
Men det är bara bra växer och står på, full fart på den älskade där inne :)

nä frukost nu. Hej.

Kommentarer
miia säger:

heej. Joo då det går men ibland blir det så hett att man har lust att doppa sig i östersjön hehe.. Ska nog oxå ta och köpa lite små fläktar och ha lite här o där, här hemma och en pool man kan ha fötterna i =D.

Har ni vart och kollat in raggarbilarna än då?=D

2009-07-03 | 12:43:01
Bloggadress: http://myzlife.blogspot.com
miia säger:

Okeey =) hehehe aa det e bra in med hela dig hihihi.

hur e det med magen då??

Nej, det blir inget power meet för oss i år, har massa o packa måste börja lite för stefan jobbar hela dagarna, idag har han vart ledig men han ska jobba i morgon 7 ända in på kvällen så det blir jag som får göra allt och det e lite svårt med izzy springandes plocka ur lådorna jag pakat hahaha... men d får man ta. Hihihi.

2009-07-03 | 19:53:49
Bloggadress: http://myzlife.blogspot.com
Anonym säger:

Jag vill med ha poool ! :)

2009-07-03 | 20:37:55
Bloggadress: http://aschmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback