falling behind

vart inga uppdateringar igår, men jag hade en helt underbar dag.
Var verkligen super najs att träffa I och M samt I´s underbara barn.
Kameran hade jag inte med mig, så det vart några få kort på dem som jag tog med mobilen.
Det känndes inte alls som att det var så pass många år sen som vi sågs, utan som att vi aldrig varit ifrån varandra.
Så underbart.
Planer på att ses oftare har vi ju självklart :)
Vi åt en helt underbar lunch tillsammans, kyckling i grädde med fetaost till ris och en sallad. Supergott
Vi tillbringade verkligen hela dagen tillsammans så vi kom hem mot 18 om inte klockan börjat närma sig 19 till och med :) men det var det värt helt klart.
Lillasyster följde med hem till oss sen, hon gillade ändringarna som vi har gjort här hemma :)
Vi mummsade i oss jordgubbar med glass :) på balkongen.
Hon har ju fyllt år, men jag har inte köpt något till henne ännu för jag kommer inte på något..
hon fyllde 19år men det är så svårt ändå för det är min lillasyster så det blir svårare då.
Nu ska jag snabba mig med att äta min frukost innan jag får totalt hjärnsläpp här hemma ;P
Sen plugga plugga plugga :) tvätta 13 hämta Leone 15 så ser planerna ut hittills.

Kommentarer
robiN säger:

sv. okej va roligt :) ska se till att komma igång med lite nya saker bland annat namnsmycken...

så det är bara att hålla ögonen öppna och höra av dig om det är nått som verkar intressant :)



ha en bra dag :)

2009-07-22 | 11:34:38
Bloggadress: http://roppsnopp.blogg.se/
annebertelsen.blogg.se säger:

svar: hunden är min, men inte katten tyvärr :(

2009-07-22 | 12:04:26
Bloggadress: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback