v25+4

Blir ett sent inlägg idag.
Jag har tvättat idag, igår tvättade jag Leones madrass passade på nu när hon inte är hemma så nu när hon kommer hem så har hon en helt ren och fräsch säng :) hade ju kommit välling på madrassen så den behövdes ju tvätta, tar ju så lång tid för den att torka så nu fick jag passa på.
Jag och min man cyklade sen ut till svärmor och kikade på dem underbart söta kattungarna :) min man vart kär i den ena vill ja lova han överväger att vi ska ta den hem till oss hihi
Jag hade ju katt förut, men var tyvärr tvungen att få en vila då hon vart dålig :(
Men sen dess så har jag inte haft en katt själv utan bara gosat med andras som tex min mammas 2 gosisar och ute hos svärmor hennes 2 :) nu har hon 4st därute.
Kattungarna är inte alls så gammla utan typ 10veckor nå sånt.
Men som sagt min man vart totalt fäst i den ena, den var också mer gosig av sig än den andra som knappt ville att man skulle röra den. Men svärmor frågade om vi kunde ha dem här under dem 2 veckor som Leone är borta så dem får lite mer socialträning än dem har.
Dem har ju tyvärr inte haft någon sådan innan.
Hon vet ju att jag älskar katter och är något utav en riktig kattmänniska så klart hon frågar  oss i första hand.
Vi ska disskutera det lite mera, så får vi se om vi tar dem hit från och med imorgon.


Annars så har vi grillat ute hos svärmor, och snackat en massa fått se Evelina som idag var prick 1 vecka gammal, så himmla söt liten tös som dem har fått M & K dem hade till och med ena storasystern med sig Daniella som var ur gullig.
Det vart många kommentarer över min mage idag :) hihi dem tycker att den är jätte stor för att vara i vecka 25+4
men det är bara härligt, jag mår bra och mår bra av att veta att allt är som det ska. Full fart är det i magen men det är bara underbart och mysigt :)

Imorgon så vankas det kräftor ute hos svärmor så vi kanske ska dit då med, gott för mig iaf min man äter ju inte det så man får hitta på något annat åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback