Måndag kväll

Pluggandet idag bestod bara utav läsning ja skulel behövt skriva lite också men jag fick då inte in så mycket av det jag läste utan ville hellre ut i det fina vädret :P men jag kom facktiskt väldigt långt med mitt läsande hehe. Så imorgon så blir det att skriva till uppgiften :)
Vi cyklade ut till farmor idag och grillade så nog fick jag allt njuta utav det fina vädret jag med idag :)
bjuder på lite bilder som togs.

fotografen är min man.

 
min älskade lilla stjärna älskar dig så mycket.

 
mor och dotter :)



 

jag är mer road än jag kanske ser ut att vara jag hade solen i ögonen så kunde inte kolla in i kameran :D

 
farfar



farbror peter kommer med maten :) det var han som skötte grillen idag.

 
och sen en bild på 2 av hundarna :)

men mer kort än så tog han inte eller jo på bilarna haha
Men det har varit en fantastisk dag och ett helt underbart avslut på kvällen.

Kommentarer
Mli säger:

kan jag tro=)fina bilder=)

Jaa har donat den lite nu iaf=)men nybörjare,så hehe döm mig inte:P men fick tag på lite blommor iaf=) får se ifall man kan flörta till sig med någon som kan hjälpa mig,o lära mig=)?man vet aldrig...jag rullade ut idag jag med en sväng,hehe.kul-jul:D njee men skönt som attans=)

puss o göll:D

2009-06-22 | 21:50:00
Bloggadress: http://mlifribergkavallin.se/
miia säger:

va fina ni va =)

2009-06-24 | 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback