Måndag kväll

Jag gjorde lasagne till middag idag och vi mummsade i oss massor tösen åt 2 portioner :)
Har diskat idag och pratat i telefon med S vännen som behövde prata lite, men hon vet att jag finns här för henne oavsett vad så ställer jag alltid upp och erbjuder min axel att gråta till om så skulle behövas.
Lillan somnade tidigare idag skönt faktiskt, funderar på om dem har minskat på hennes middags pass på dagis dvs sov stunden, vi har iaf pratat om det.
Det hände nådot sjukt här på området idag förresten vet inte vad skolbarnen hade för sig men dem åkte runt på vägen i en sådan bil som typ fastighetsskötare har (fast det var en hel vit) polisen kom och det vart väl lite ståhej här ute på vägen. Står väl om det i tidningen kanse redan nu eller imorgon.
Dagen har hur som helst flytit på precis som vanligt och jag har nu fått besked om att min bok äntligen är på väg dem har skickat den :) so sweet. Så nu kan jag snart sätta igång med allvaret så jag hinner bli helt klar och fullt utbildad.
Nä ni nu ska jag kila till sängen och lägga mig för att sova.
Men ni får ha det så gott och hoppas att eran dag har varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback