midsommar

idag så ska hela familjen ut till farmor och fira midsommar, det ska göras en midsommarstång så barnen får dansa runt den :) barnen ska även hjälpa till att klä den.
Det ska även bjudas på mat så det kommer ju att vara en trevlig dag oavsett vädret. ska ta med regnkläder och stövlar till flickan utifall att det kommer regn idag.
Hon leker ju ändå ute fast att det regnar så det behövs ju med andra ord :)
Kameran är ett måste att ta med idag så man kan få en massa olika fina kort från denna dag.
Tänkte bara skriva några få snabba rader innan jag ska ta och göra mig iordning.
Man kan ju tycka och tänka att jag redan borde hunnit göra det men nej då det har jag inte gjort :P har visserligen varit uppe sen 4 men ändå. Ja ni läste rätt jag vart väckt då utav tösen som inte alls ville sova mera, försökte men det hjälpte inte alls, inte ens att sova brevid mamma ett tag det var helt enkelt inte något som lockade henne med det idag så det vara ge upp och kliva upp från sängen.
Gjorde iordning frukost till oss vid 6 tiden för jag var då jätte hungrig och det var ju hon med såklart :)
Hon sitter nu och kikar på BOLT medans jag skriver här. Ska nog ta och brygga lite kaffe så jag verkligen håller mig pigg och alert längre haha har nämligen bara druckit te. Men å andra sidan så dricker jag sällan kaffe nu förtiden oj vad många skulle vara glada över om dem fick höra det :P huhu
Köpte en söt liten top igår då jag inte hittade någon passande BH som jag kan använda nu men den är super skön och jag trivs i den ändå =)


Trevlig midsommar på er allihopa!

Kommentarer
www.metrobloggen.se/redrose säger:

Ja då är vi verkligen grannar =D har du barnmorskan på odensvi??

2009-06-19 | 13:01:49
Miia säger:

Heej! Hoppas du hade trevligt igår. =)

Jaa, visst är det helt underbart när dom får för sig att vakna såna konstiga tider?=) haha.

2009-06-20 | 17:03:15
Bloggadress: http://myzlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback