midsommardagen

det var en trevlig dag/kväll igår ute hos svärmor trots att det kom regn, men det hindrade inte min lill tös från att vara ute och leka heller hon var ju den enda utav alla barnen som hade regnkläder :) haha så hon retade sina kusiner med att hon kunde och dem försökte flera gånger om att lyckas få smita ut och leka i regnet dem med men det gick inte vägen.
det var riktigt god mat och mycket prat och en massa roliga kort som togs haha tyvärr inte jag som tog dem korten utan min svägerska. jag fick inte med mig min kamera och jag har bara ett kort i min mobil på flickan i dem kläder hon hade på sig igår. senare på kvällen tillbringades hemma med man och dotter :) men det är alltid trevligt att ha hemma kvällar med familjen, det vart en sen kväll för lillan också men det spelade inte så stor roll upp tidigt sa hon och försökte väcka mamma, sen fick hon för sig att hälla iskall välling på mig i mitt hår för att jag antagligen inte gav henne det respons hon ville ha *morr* visserligen så sitter jag och flinar åt det nu men ändå haha det var inge kul i den stunden att bli väckt så. men upp kom jag iaf ;P haha

Kommentarer
http://www.metrobloggen.se/redrose säger:

Härligt med barn =)

2009-06-20 | 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback