"slingrar i väg till närmaste skugga"

men bara nästan..
wow vilken varm dag, det är ju nästan helt outhärdigt.
svetten bara dryper av en mer eller mindre, tror nog att alla lider utav det en varm dag som denna.
Inga kläder passar för den ena efter den andra känns för varmt att ha på sig.
en dag som denna önskar man att man bodde i ett hus med en pool på gården, som man kunde plaska i när man ville.
Pluggandet som jag skulle engagera mig i gick lite si så där läst och kollat anteckningar det har jag gjort men frågan är på onsdag om något fastnar i denna värme.
När jag cyklade för att hämta Leone nu så stannadejag först till på kiosken och köpte en mer flaska och en piggelin till henne, som hon mummsade i sig så glatt på vägen hem.
Det var en snabb vändning på dagis idag hon var klar när jag kom och ville iväg på en gång (för ovanlighetens skull).
Får se om min man klarar av att cykla till sin mor i denna värme han vill helst bara göra ingenting för att det är så varmt.


Uppdaterar senare så får vi se vad vi hittar på här hemma med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback