Torsdag

Cityfestivalen började visst igår fast vi ska nog ner imorgon och kika runt lite åka karuseller med Leone som äälskaar karuseller bara ordet karusell och hon riktigt lyser upp.
Håller just nu på att göra min frukost, har lämnat Leone på dagis klockan 7 väckte hon mig idag :) alldeles lagom så där. Då kan man i godan ro göra sig själv och henne klar innan man måste gå.
Solen skiner redan ute ser ut att bli en lika bra dag idag kan inte se ett moln.
Ska göra det allra sista på uppgiften jag har kvar sen ska jag renskriva det :) känner mig så stolt som klarat att göra uppgifterna trotts så kort tid.
Imorgon så är sista dagen för mig att ha hunnit skicka in dem å det kommer jag att hinna :) hihi
Ja måste även ner till skolan idag igen för dem på CSN har ju inget bättre för sig än att be en att fixa massa papper hela tiden som dem kunnat bett om från början än att krångla så här med det. fast å andra sidan så slipper jag det efter detta för då har dem redan alla uppgifter och pengarna rullar på som dem ska. Men jag ska faktiskt göra klart min uppgift först innan jag cyklar ner på stan.

Hoppas att ni alla får en helt fantastisk dag!












Jag brukar inte klaga, jag brukar inte säga något utan lider i det tysta men nu har jag totalt fullkomligt tröttnat på ditt sätt, vad är det för stil? vad är det för mening att säga att du ska men sedan skiter du i det som om det inte vore något värt? du är min syster jag vet men det bryr jag mig inte om då du inte bryr dig om det längre. ja klarar mig utan detta jag är bara så glad över att jag inte sagt till leone att du ska ha kommit (då du ändå aldrig kommer när du säger det) för att göra henne ledsen och besviken hade varit lågt även för dig! jag kanske inte betyder lika mycket för dig som våran andra kära syster gör (som du alltid besöker), men det spelar väl för fan ingen roll säger man något och bestämmer något så ska det väl vara så också eller?! Du behöver inte komma hit någonsin heller ja hjälper dig på traven du slipper!
Förlåt för att jag skriver det så här men jag behövde ventilera ur mig om detta men nog om det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback