Denna

Torsdag kommer bli helt perfekt jag bara vet det =)
ser verkligen fram emot resten av denna dag.
ska ju få stor besök idag av två av mina favorit gummor ♥♥♥
så det väntar vi på nu
under tiden ska jag städa lite och förbereda fika.

snart är besöket här.

har just varit ner på affären och köpt lite fika.
dottern står och tittar på TV och håller i sin docka som hon kallar för bebis hihi.


korten jag skrivit tidigare att jag skulle lägga ut kommer här nedan

kameran                            kamera väskan

nya tavlan till flickans rum och hennes nya skor


sen en bild på den färdiga tatueringen på min man



så nu ska jag bara vänta på att besöket kommer..

uppdaterar senare.
hej så länge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback