Ja då

Var denna måndag avklarad också.
Var på mitt möte det gick kanon bra så klart.
Var förbi min kära lilla syster och det var ju bara så underbart, mini tufflan hon är ju bara för gosig.
Alltid så glad och verkligen över lycklig att träffa moster =)
Lill killen han var lika glad som vanlig ock ville direkt börja busa med mig hann kanppt in innanför dörren.
Ja dem är bra goa dem barnen.

Imorgon så blir det att cykla med flickan till dagis upp tidigt med andra ord, inte för att jag har långt till dagis men för att ja Ska hinan vakna till lite iaf innan ja ska börja trampa.
Sen blir det en riktigt lång dag, lång vecka dessutom.
Bara se till att ha med fruksot och matlåda så ska det gå bra.
Värre blir det me kaffe paus skulle jag tro :P

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback