Jag har

bland dem mest underbaraste vännerna som någon kan ha =)

förstår att alla kanske inte orkar läsa allt jag skrev i tidigare inlägg,
det vart lite längre än vad det såg ut som från början..
oups sorry..

jag vet en sak som inte du vet.. *retas lite*
jag tänker inte tala om det för då är det ingen hemlis längre hihi..

mamma min var hit en sväng idag, trevligt fast det var bara en snabb visit..

var ner på affären en snabb sväng, handlade lite välling, mjölk och skithuspapper =O
det behövdes ju så vad ska man säga haha,
sen köpte jag lite godis choklad närmare sagt ♥ milajki
så det ska jag gotta mig på om en liten stund.
mannen min har gjort klart sin tatuering idag.
Ska bli spännande att se resultatet när han kommer hit.

undrar vad som går på tv idag, nå spännande kanske?

ps. bara för att mitt tidigare inlägg inehöll det den gjorde så behöver man inte ta åt sig
(om man inte vill) det är inte riktat emot någon speciell utan bara ventilerat ur mig lite.
man kan ju behöva det ibland.

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback