tisdag kväll

idag så är det säsongs start för desperate houswives
  
kl 21:00 på kanal 5.
så det ska jag se på.

har ju fått höra sjukaste grejen, vet inte vad jag ska säga mer än att
man tror sig veta så mycket om en person efter så pass många år.
men tyvärr hade fel igen.
kom inte till mig nästa gång!
jag vill inte höra!
be inte mig om hjälp eller råd, då du uppenbarligen skiter i att lyssna på det!
inte någon av er ska sen komma till mig om det skiter sig igen!
ni får fan lösa det själva!

så glöm mig på den fronten!

Kommentarer
Annkristin säger:

Jag mår bara bra.. :)

Är glad och lycklig jag med :D

Jättekul och höra. Vi får styra upp en träff snart.

Puss

2009-03-03 | 20:54:55
Bloggadress: http://annkristin86.blogspot.com/
Annkristin säger:

Jag mår bara bra.. :)

Är glad och lycklig jag med :D

Jättekul och höra. Vi får styra upp en träff snart.

Puss

2009-03-03 | 20:56:58
Bloggadress: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback