Tisdag

Jag vet precis vad jag ska göra :D
Jag har velat det så himmla länge att nu kan ja inte backa ur det.
Jag måste verkligen se till att ta mig i kragen och fixa detta nu.

Just nu är det bara kika lite olika priser som gäller.

Ja ni får nog allt gissa er fram eller nåt hehe.

Eller helt enkelt vänta och se fall det dyker upp nå nytt på kort.

Nu så ska jag kika vidare.

Det är hur mycket snö som helst ute och vi är i Mars månad.
Det här börjar ju nästan bli för mycket, eller vad säger ni?

Vill ha värme nu!


Kommentarer
Angelica säger:

Åh,tack så mycket gumman>! Kanske inte kunde fira på en måndag. Men man får ta igen det på lördag eller så :P

Hoppas du har det bra>! Vi måste ju ses snart.

2009-03-03 | 09:25:02
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback