Torsdag

Var ett tag sen jag uppdaterade.
Men här kommer en liten rad.
Jag sitter just nu och väntar på att klockan ska gå lite snabbare, så kommer min gummsa hit :D
Så ska vi äta lite frukost och snacka lite skit. hihi
Har ju en del att ta igen.
Det är alltid lika kul att träffa henne oavsett hur lång eller kort tid det går emellan.
Hon är min gumma å ja älskar henne lika mycket oavsett vad.
hoppas ni får en trevlig frukost där ute.
Plus att resten av dagen blir bra för er.




En liten uppdatering.
Dagen hittills har varit helt underbar.
Ska planera in ett besök hem till er så får flickorna våra leka =)
Det ska bli kul, sånt ser vi fram emot.

Nåväl vi får se hur resten av denna dagen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback