Fredag

Uppdaterat 14:16

Har flickan hemma idag eftersom hon var som hon var igår och det märks fortfarande på henne.
Idag ska det tvättas så tänkte jag ta och passa på att städa.
Jag har äntligen fått den efterlängtade dosan som gör så att ja kan få ha ett hemnr igen =)
Fint väder ute idag skulle vara så skönt att gå ut på en promenad idag, så det ska vi nog allt ta och göra.

Igår på dagis så var det ju förskolansdag förresten, dem hade satt upp lite nytagna bilder på vad dem haft för sig under dagen. (såg det när jag hämtade) Verkar varit en lyckad dag med många äventyr. Sen när vi var på väg hem så säger hon L och mycket riktigt så var han på väg att få på sig skorna så han kunde gå hem. Hon hade en ballong som hon fått från fröknarna, L vart lite avundsjuk på det och ville också ha en, men jag har ju verkligen en helt underbar go tjej utan att tveka så gav hon sin ballong till sin kusin som vart jätte glad så klart.


Nä nu fick jag ett sug efter en kopp kaffe att njuta av på balkongen så det ska jag ta och göra nu.
Hoppas ni får en super bra dag.




Nu är jag nästan helt över tygad om att det handlar om allergi för flickan, för just nu så är hon super pigg glad och busig full fart med andra ord. fast det var kanske bra att ha henne hemma idag ändå.
Wohoow imorgon ska vi ut å fika hos farmor/svärmor vi ska ju fira älskade E som fyllt år =)
Så ska vi få låna en hemtele också så vi kan börja använda vårat hemnr haha.
Fast å andra sidan så har jag bråkat med dem fram och tillbaka i flera månader för jag har inte fått det jag behövt för att kunna använda telefon men nummer fick jag, dem är riktigt konstiga dem där typerna må jag säga. Undrar ju om det bara är jag som haft sådan otur med detta eller om det finns flera? (givetvis så pratar jag om själva företaget det handlar om inte familjen)
Ikväll så ska vi äta god mat det blir fläskfilé med en gräddsås & ris och massa grönt (sallad) till såklart =)
Tvättningen är i fullt gång, sen ska det bara torkas och vikas in i garderoberna så har man det avklarat så slipper man tänka på det tills nästa gång.
Nä nu ska jag ut i lekparken med Tufflan så länge som möjligt innan det är dags att gå in å börja med middagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback