Fredag

Uppdaterat 20:12

Idag är väl dagen som dem flesta jublar för att helgen är här va :P
haha nej då.
Men det är en stor dag för Kusin L fyller ju 3år så vi ska på kalas idag.
 
Tösen min ska få ge ett litet paket till honom, även fast han redan har fått i förskott av oss så känns det så dumt att komma tomhänt iallafall för mig.
Regnat har det gjort också, hoppas att det håller sig borta när vi ska cykla dit.
Kan ju nästan lova att jag kommer knappt få åka hem ändå därifrån, flickan älskar att leka med sin kusin så det är alltid lika svårt att få henne att åka hem haha.
Men jag vill gärna åka hem lagom till att börja med middagen åtmistonde så att man kan få äta i lugn och ro hemma låter kanske lite elakt men så är det inte jag vill bara inte vara där så länge efter som att jag fortfarande är dålig. 

Nu ska jag ta en kopp te och sedan gå och duscha så jag har det gjort innan lunch.
Ha det gott allihopa.




Det har varit en trevlig dag, L vart jätte glad över alla sina presenter.
Har lite kort i mobilen som jag ska lägga över på datan och kan visa sen.
Han fick ju en cykel också och jag kan ju lova att det vart avundsjuka från min tös sida, hon vill också ha en.
Hon har ju en trehjuling men det är ju inte samma sak som en cykel, hon cyklade runt på hans cykel och tyckte det var jätte roligt. Så det blir ju att införskaffa sig en cykel till henne också inom kort.
Nä nu ska jag vara social med min man som jag inte sett så mycket utav idag mer än innan vi åkte.

Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

ja jag håller iaf tummarna för er =)

2009-05-22 | 21:17:33
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Ung pappa till Inez säger:

Okej, men det är ju inte så länge kvar till BF. Okej, förstår att det är en spännande väntan till den 29:e. Jo inez är i en utvecklingsfas så hon är lite grinig ibland, men det kan man ta då man blir så stolt över hennes framsteg.



Hur är det själv då?

2009-05-22 | 22:10:54
Bloggadress: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback