Lördag

Denna dag har gått åt till att städa, och lassa ner ännu mera till förrådet.
Till lunch idag var det makaronilåda med bacon och broccoli. Jätte gott.
Flickan har duschat och tvättat håret :) hon är så duktig som säger till att hon vill det själv.
Min moster kom till stan idag, så dem ska kika förbi här och hälsa på.
Vet bara inte om det blir idag eller imorgon kanske.
Snart är det dags för middag så jag måste ta och sätta fart med det så det är färdigt i tid ;)

När flickan har lagt sig så ska jag ta itu med alla fina fläckar på soffan som hon fått dit så fint.
Imorgon så ska Jag fixa lite mera sen ska jag bara njuta av dagen och hoppas att det är vackert väder då med.
Då ska jag minnsan vara ute med flickan hela dagen. Eftersom det inte riktigt blivit så idag då vi städat.
Självklart har vi varit ute också men det blir inte på samma sätt tycker jag.

hur har eran dag varit?

Nu kilar jag iväg och fixar maten.
Ha det super allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback