Min 25års dag

Uppdaterat 22:10

Japp då var det fredag och det är min födelsedag idag.
Jag fyller ju år idag.





Fick en stor kram och puss av tösen och hon sa grattis imorse.
När jag kollade på mobilen hade jag fått ett grattis sms av mamma.
När vi kommer till dagis får jag höra grattis där också.
När jag ätit min frukost och sätter mig här så har jag även grattis som väntade där :)
Dagen har bara börjat och det känns som att jag varit vaken sjukt länge redan nu.
Jag ska sätta igång och göra kakorna sen försöka få hinna städa lite innan vi måste vidare annars får man ta det när vi är tillbaka här hemma.




Wow vilken dag, det har varit full rulle hela dagen inte fått pusta ut förrän efter middagen.
Jag har fått:
♦ en kaffebryggare av svärmor och svärfar
♦ en cykel av mamma och L

Imorgon blir det nog mera firande och mer presenter likaså på söndag.
Vi kanske ska ner på marknaden imorgon och kika en sväng också.
Har en till grej att berätta också men det tar jag efter att allt födelsedagsfirande är över hihi :D

Kommentarer
Lina säger:

grattis på födelsedagen! :)

2009-05-29 | 16:01:46
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback