Morsdag

Solen skiner och det är lika varmt och härligt ute idag med som det var igår =) I like it.
I går var vi ner på marknaden (cyklade såklart) och kikade runt där, det vart lite karusell åkande för lillflickan våran också :D hon fick en keps och ett par solglasögon hehe hon valde ut det heelt själv. har kort på gårdagens händelser i mobilen ja ska ta och lägga in dem i datan så kan jag visa dem.
Idag så kommer kära syster yster hit och hälsar på. Det gillar vi :) mycket lek och bus kommer det bli och det är ju inge snack om saken att vi kommer befinna oss utomhus hehe.
Jag har skickat en hälsning till min kära mamma och syster det är ju morsdag idag.
nu i veckan får ni hålla utkik på min hemlis ;P för det dyker snart upp här på bloggen.
Träffade på en vän igår som jag inte sett på ett tag och det var trevligt.
Nä nu ska jag fixa iordning fikat så det är klart när syster min kommer så hoppas vi att storasyster orkar ta sig hit mellan hål timmarna från jobbet idag också.

Fika sen blir det ut och njuta av värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback