Onsdag

Denna dag har jag spenderat i telefonen i stort sett hela dagen.
Många olika samtal har det varit men var tvungen att ta itu med det idag.
Flickan lämnades på dagis precis som vanligt till strax innan 8.00.
Sen hämtade jag henne strax efter 15, lämnade pengar till A för det jag beställt innan jag cyklade vidare till dagis.
Medans jag gjorde detta så var min man och storhandlade. Love
Vi har redan ätit middag så nu ska vi bara kolla på barnkanalen innan flickan ska sova för kvällen.
Imorgon ska jag börja baka bullar hinner nog med lite kakor också =)
Jag har hela dagen på mig fram till lillfröken ska hämtas och sen så är det Grill-Öppet på dagis 16-18 så det ska vi ju självklart gå på =)

Lajter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback