Onsdag kväll

Hela dagen har jag i stort sett spenderat utomhus idag.
Handlat 2 nya delar till datan som behöver bytas ut (dyrt men behövligt).
Så det ska fixas nu på kvällen när allt är överflyttat därav blir det bara ett kort inlägg nu.
Efter att jag hämtat min lilla dam från dagis så träffade vi på J och B följde med dem hem på lite fika, snackade en massa me J medans B och L lekte så klart :)
Fick en lite annorlunda kommentar idag innan vi drog ut på cykelturen av S han var på väg ut på balkongen för att röka och prata med min man D.
-"du ser så snäll ut när du sitter så där med en fläta i håret och så rak i ryggen"
haha så sa han till mig när jag satt här framför datan och skrev förra inlägget =)
Dagen har iallafall flytit på väldigt bra, trött det är jag känns som att man inte hunnit göra så mycket men ändå massor..konstigt det där.

Har ni haft för er idag?

Ikväll är det G A på tv som ska ses =) som alla onsdagar

Just nu håller jag sammtidigt på att natta flickan som jag skriver detta så det tar ju lite tid.

imorgon blir en lååång dag.


Kommentarer
Angelica säger:

Missade Greys idag :(

Träffade Annso och vi pratade som aldrig förr.kom typ hem nyss..Träffade henne 20.00...så det blev en stunds prat :D

2009-05-07 | 00:12:34
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/
Dorothea - Nyblien tvillingmamma åt Noah & Jolie säger:

Aha okej.

Jo men baka på =)



Vi brukar vara på Öppna hela dagarna, från typ halv tio till tre-halv fyra.

Man hinner inte så mycket annars med två barn som ska matas, hehe.

Går ju med min vän Jenny som också har tvillingar så ibland hjälper man varandra å så å så också -då är det skönt att slippa stressa tycker vi =)

Hon ska inte med idag dock, men en kompis Jessica ska följa med och vara lite hjälpreda så jag kanske hinner försöka trycka någon tröja =)



Hoppas du får en bra dag! Kram

2009-05-07 | 09:32:07
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback