Regnig tisdag

Japp det har det varit idag.
Flickan har varit på dagis i vanlig ordning :) precis så som det ska vara. Cyklade precis som vanligt imorse.
Jag har varit nere på city med mannen, S och hans syster, åt lunch nere på stan idag.
Var in på polisstationen och fixade ett nytt ID-Kort, som så väl behövdes.
Köpte också ett par riktigt grymma stövlar till systersonen :) ska leta fram något kort på dem.
Var och hälsade på min kära syster på sjukhuset. Hon fick se stövlarna och vart jätte glad tyckte dem var helt fantastiskaatt dem skulle passa honom perfekt hihi. :)
Cyklade sen raka vägen till dagis för att hämta tufflan min, väl hemma böt vi kläder och traskade ner till affären.
Nu har vi ätit god Lasagne till middag, hon sitter just nu och tittar på Bolliboompa.
Imorgon blir det nog bara en slappar dag skulle jag tro bortsett från att ta vanliga rundan till dagis.
Ja ska med andra ord passa på att njuta av all denna fritid så länge jag kan innan jag ska tillbaka till skolbänken igen, vilket är rätt snart ändå. Fast det är det värt för då är jag helt klar sen med den (om jag inte väljer att fördjupa mig ännu mera inom området men det blir en senare fråga)
Men jag kan ju säga att efter denna dag så ska jag njuta av en dusch när flickan sover, känns som att jag skulle behöva en riktigt lång avslappnande dusch så där på kvällskvisten idag skulle vara skönt om inte annat.

Hi hi flickan dansar framför tv just nu, min godis.

Vad har ni haft för er idag?

Nu gick jag, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback