Söndag kväll


 Flickans cykel :) hon älskar den!
 köpt en ny kalender som jag kan ta med mig (viktigt)
 fick en ny lampa till v-rummet av min mamma idag (nu ska den bara sättas upp)

Hemma hos syster

 skulle egentligen ta kort på Kusin L-l men det tyckte inte flickan min
 Kusin gos
 Kusin L
 Kusin L-l
 Alla barnen samt min mormor :)
Barnen ritade också teckningar och gav till mormor som vart jätte glad :)
Vart inte så många kort eftersom att jag ändå glömde kameran så hade bara mobilen :P
Imorgon var det måndag igen och det var dags för dagis, jag ska då passa på att göra klart med att rensa bland hennes kläder vilket jag påbörjade idag. Sen så ska min mormor komma imorgon eller tisdag och tvätta mina fönster :D hon är bara så gullig och hon får gärna göra det då vet jag att det blir ordentligt och snyggt.

Ikväll ska det vara film och mys med mannen i soffan härligt.
Nä nu kilar jag vidare.
Ha det bäst.

Kommentarer
Angelica säger:

Har ni gjort er av me dden andra soffan?

2009-05-13 | 10:18:27
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback