Torsdag

uppdaterat 18:12

Idag fyller en bra vän till mig år, och Imorgon fyller jag år :D

Idag blir det att baka och försöka hinna uträtta lite ärenden.
Ska även städa mera så det blir riktigt ordentligt skinande rent så som jag vill ha det.




Städningen får bli imorgon ändå. Kakor ska också bakas imorgon, så ska jag ut till Hälla för att hämta tårtan.
Somliga saker kommer att ske efter 13.30 och det kommer bli något stressigt vill ja lova flickan ska hämtas 15 från dagis så det är inte lång tid emellan men det ordnar sig.
Bullarna är iaf klara. Nybakade bullar doftar ju så ljuvligt.
Var på Grill-öppet på dagis det var rätt trevligt, sång och dans, flickan sprang runt hela huset och fick en medalj :)
Vi grillade korv och pratade med w´s föräldrar.
Pratade med min mamma när vi nästan precis kommit hem, hon frågade vad jag ville ha i present och när dem skulle komma =)
Nej nu är det dags att förbereda inför kvällen.
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback