Torsdag - eftermiddag

oh vilken dag.
Cyklade ju till viksäng igen och i god tid till min tid klockan 10, var där typ 20minuter före till och med =)
Men det gick jätte bra. Gick igenom lite granna och så (igen uppdaterade mig lite kan man säga).

Jag minns verkligen inte vad jag skrev innan för jag skrev och försökte publicera men fick bara error hela tiden.

Efter att jag har varit där så gick jag iaf till viksängcentrum och handlade mig en lunch macka och lite fikabröd med hem till syster. Följde med min mamma, min mormor och min syster till ikea.

där inhandlade jag ett par nya gardiner hit till vardagsrummet.

Ska sätte upp dem här lite senare så kan jag ta kort och visa er hur det blev också.

Jag tror iaf att det kommer bli helmysigt här.

Flickan har blivit hämtad från dagis såklart och vi väntar nu på att kära D ska komma hem, så vi kan sätta igång med maten. Idag blir det våfflor och glass.

Nu så ska jag ta och umgås lite med min dotter  =) lite mor och dotter tid så där.
Men jag skriver som sagt senare igen och laddar upp bild.
Ha det gott så länge!



Lite bild uppdateringar samt lite små texter till

Här kommer alla bilder som jag lovat dem senaste dagarna.
 
Mina nya krukor och några av dem nyplanterade blommorna =)


 Så här vart resultatet av mina nya gardiner (kvaliten på kortet vart inte världens bästa men man ser någorlunda hur dem ser ut iaf.)

Och sen så får ni ett kort på Myran hunden vi passar, ja ni får nog ett leende på läpparna när ni ser att namnet egentligen inte stämmer med hur hon ser ut :D

Hon är ju större än en myra iaf :)

 Min gosigaste älskade flicka, älskar denna dam så oerhört mycket hon är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback