Wow vilken dag

Har varit hos min syster några timmar under dagen, barnen har lekt massor och vi har även fikat.
Har lite bilder i min mobil men måste ju fixa prog till datan innan jag kan föra över dem då vi har uppdaterat datorn här om dagen. Men jag ska se till att göra det så bilder kommer inom kort.
Har haft en riktigt fab dag.
Min mormor kommer nog förbi här imorgon med sakerna då det inte hanns med att gå igenom dem.
Pratat med min mamma igenom hur man installerar mobiltbredband =) som funkar superb nu. (kan man ju fråga sig vem som är "data nörd" i min familj va hahahaa)
L pratade även en sväng med henne, haha hon fråga först om hon fick prata men då sa jag att hon fick prata sen när jag pratat klart, snabbt kom hon på mamma (jag) får jag komma upp, ja visst tänker jag och lyfter upp henne, snabb som blixten knycker hon telefonen och börjar prata med mormor samtidigt som hon hasade sig ner från mig ha ha ha.
Allt jag kunde göra var att skratta åt henne, mamma vart givetvis jätte glad över att prata med henne.

Vet ni en sak jag är inte så pirrigt nervös och stressad över att jag fyller år om 20 dagar längre, utan nu är det för något helt annat som jag ska göra den dagen la la la lalaaaa.
Kommer bli jätte spännande och jag ser verkligen fram emot det.

Jag har iaf kommit på en riktigt bra present som jag vill ha hemma :D
en tvättmaskin
det skulle verkligen underlätta massor att ha en egen hemma, det är rätt svårt att få en tvätttid i detta hus och ibland behöver man tvätta något akut så det vore bra faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback