beklagar "bloggtorkan"

Oj oj här har man inte alls varit duktig hihi förlåt mig allihopa men jag har varken kollat mail eller här på bloggen så det har ju tagit lite tid för att få svar på era kommentarer..
Flickan min är lite bättre hostmedicin får hon ingen feber men får vara hemma imorogn då jag inte hade en tanke på att ringa till dagis i fredags och säga att hon kommer imorgon. ifs så gör det väl inte så mycket med en dag till hemma men ändå.
Känner mig stor som ett hus och super otymplig halsbränna deluxe och illamåendet ska vi inte prata om men hihi snart är det dags inte alls lång tid kvar nu ju.
Känner mig lite stressad över skolan då det inte blivit så mycket gjort nu när lillan varit hemma men det borde gå rätt snabbt att uppdatera mig och ta igen mig däremot jobbigare när det kommer till prov att planera in dem bra men det ordnar sig.
Min man ska ta kort på magen senare så ska jag lägga ut det så får ni se hur stor den blivit nu =)
Bebisen har inte alls mycket plats i magen och den väger garanterat som den ska för denna tidpunkt jag äter och äter precis som hela tiden hihi jag kan äta massor fast jag inte ens är hungrig utan bara är sugen ;)
Foglossningen är fortfarande med och gör sig hörd har ibland mer elelr mindre problem att röra mig oavsett vad jag ska göra om det bara är att gå på toaletten eller lägga mig i sängen vrida mig till andra sidan när jag ska sova.. Igår kännde jag mig jätte duktig förresten vi var ute på en promenad efter lunch jag och Leone hon satt i vagnen och det vart en bit vi gick iaf, hon somnade i vagnen också :) skönt att få sova lite ute i friska luften ett tag. Det tog säkerligen längre tid än det borde för oss att gå men va fasiken ja kan inte gå så fort utan får ta det lite lugnt. Men det är skönt att gå på en promenad i en lugn takt, även om det började regna igår så hade vi hunnit hem iaf så det slapp vi iaf =)
Nej nu vart det ju super långt för er att läsa.
Lägger in bilden sen iaf.
ha en fortsatt bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback