v38 (37+4)

Idag så har jag varit till BM, cyklade dit det var inte det enklaste men fram kom jag.
Bebisen är helt fixerad nu så det kan ske när som helst i stort sett att förlossningen startar. Hjärtljuden på bebisen är på 138 lite lägre denna gång men inte mycket det brukar ligga runt 144 fast det är inget farligt med det :)
då jag är omföderska så sägs det att när bebisen är helt fixerad att det kan start när som helst, som förstföderska kan man ha så i 1månad innan det verkligen startar. Vilken skillnad det är va från att vara gravid för första gången till att vänta sitt andra barn. Mycket kan man läsa om men inte allt.
Samma sak som att ingen graviditet är den andre lik, och det spelar ingen roll i över hur du mår eller hjärtljuden på bebisen eller ens vad du äter under graviditeten.
Du som mamma kan få känningar på vad du får men det är det närmaste som man kommer vad det blir för kön på bebisen fram tills att bebisen kommit :) lite roligt sånt där också, fast jag minns att jag gjort kinesisk sägen test när jag väntade Leone och det stämmde så nu får vi se om det stämmer denna gång också.
Igår så var jag till skolan och gjorde 2 prov, så nu väntar jag bara på svar för dem.
Vet ju inte om jag klarar av att göra dem 2 sista proven innan bebisen kommer om jag hinner då det är på onsdag den 4e nov som den tiden är satt för det.
Är ute på praktik egentligen men jag ringde till dem idag och sa att jag får nog ta och skjuta på det, dem förstår mig totalt då det är så nära för mig.
Skolan får höra av sig till dem sem för att komma överens om något annat vid ett senare tillfälle.
Nästa vecka på lördag fyller min lilla prinsessa år då börjar hon bli stor tjej nu fyller 3år :)
Äsh har faktiskt inte så mycket att skriva tankarna bara snurrar på allt och ingenting.
Nå väl lite läsning vart det för er iaf.
Ha det gott.
Kram

Kommentarer
Malin säger:

Hej! Här är allt bra, fullt upp. =) Lycka till med proven! Förstår att ni längtar nu, det är ju så nära. Hoppas ni inte behöver vänta alltför länge. Kram

2009-10-25 | 19:38:08
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback