hur var det tänkt

Vad roligt att man ska få tag på boken som man behöver till skolan då, bara för mig att avboka tiden för provet om inte min mamma lyckas få tag på den av någon annan ändå. Varken bibblan eller bokhandeln har den, eller ju bibblan hade en bok som givetvis var utlånad hur kan man bara ha en enda bok på bibblan om det?! det undrar jag verkligen hur dem har tänkt på den fronten. Jag har redan kollat på anstalgstavlan och det är ingen som vill sälja denna bok och det tar över en vecka för boken att komma om jag beställer den likadant om jag ber bokhandeln beställa hem den och den tiden har jag inte, när bibblan får in boken det vet man ju aldrig heller men garanterat försent för mig.
Nåväl har iaf haft det trevligt med min mamma nere på stan vi träffade på syster min också en av dem så hon var med oss hon med =) det var trevligt.
Syster min hälsade glatt på bebisen i magen och kännde, hon längtar så tills hon får hålla i bebisen =)
Nä nu ska jag bänka mig i soffan en sväng och vila ryggen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback