Idag och igår

idag så har ja oLeone varit med Evelina på IKEA å ja kan ju säga att fifan va det känns i hela kroppen på mig, för att inte tala om mina fötter så mycket som jag gått idag har ju inte jag gått på länge det vill ja lova..
Har iaf haft en jätte trevlig dag vi gick runt och kollade hon handlade vi snackade fikade och sen bar det av hemmåt väl hemma så var det bara att göra sig redo för att åka till svärisarna, vi stannade och åt på mc donalds idag faktiskt innan vi cyklade vidare men det var gott testade den där summer supreme å den var helt okej faktiskt. Vi var inte så länge ute hos svärisarna idag utan det var mer ett snabb besök vi fick skjuts hem följde först med och handlade. Min mage är på hel spänn idag, inte det att bebisen rör sig för det känns bara när jag sitter eller ligger ner när jag står upp eller går så känns det mer som att magen är en enda stor sprick färdig ballong, svärmor kännde på magen idag och hon fattade på en gång vad jag menade då det verkligen känns hur spänd den är. Leone somna direkt när hon la sig idag inte för att det vart  sent för det var mer en normal tid för henne att sova då det är lördag så får hon ju vara vaken lite längre än 19 som är hennes vanliga sov tid.

Vi var ute hos svärisarna en sväng igår på kvällen det var trevligt träffade Faster och R hennes fästman, det är ju inte så ofta som vi ses numera när dem inte bor här i stan.
Faster E lekte och busade massor med Leone sjöng massa sånger med henne dem skrattade och hade väldigt trevligt =) faster E är ju Leones gudmor också =)

Imorgon så är det söndag och jag har då gått 33 fulla veckor och går in i vecka 34.

Kommentarer
Malin säger:



Hoppas allt är bra med dig, magen och familjen! =)

2009-09-21 | 09:58:50
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/
Malin säger:

Glömde svara, men jo det är bra här också! Hi hi.. =)

2009-09-23 | 12:38:43
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback