lördag

Nu är min syster här =)
så trevligt att ha henne här, alltid roligt att ha någon att prata med.
Mannen ska ju festa idag då dem firar hans bror.
Vi var ner på stan idag, gick till optikern så nu väntar vi bara på att han ska få hämta sina nya glasögon.
Super bra då han fick 2st till priset utav ett :D så det är 2 olika bågar men båda är grymt snygga, så har han försäkring på dem också som räcker i 2 år mot skador även om det skulle vara att dem går mitt itu då vi har barn så det är ju jätte bra :)
var faktiskt inte en sån farlig kostnad för det heller så det är helt klart värt det.
ska göra chokladpudding till mig och syster, får se om älsklingen köper nå lördags godis till Leone nu när han är nere på affären.
N får ha en underbar kväll allihopa så skriver jag nog imorgon om tid finnes till det, då vi ska till svärmor och till Ö&B för å inhandla lite saker.
ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback