massa saker

Då var det lördag idag så ska min syster komma hit är det sagt, för att hålla mig sällskap då min kära man ska till sin bror och fira honom som fyllt år.
Snacka om att det var full proppad dag igår då, vaknade runt 6 på morgonen höll igång hela dagen på det också.
Vi var och storhandlade åkte till mediamarkt köpte nya lurar, följde med svärmor till vetrinärer med Myran som hade ont i tassen :( men nu så äter hon medicin så nu ska det bli bra. vi var även och fikade hos svärmor tvättade hennes bil och E´s bil inte för att jag slet så jätte mycket men jag hjälpte till med utsidan på båda bilarna det hjälpte ju något att E gjorde det med mig, É tog insidan på sin bil och älsklingen tog insidan på sin mammas bil.
Hann till och med klippa mig igår :D eller ja svärmor klippte mig hihi men det vart sju jäkla bra må ja säga slippa dem slitna topparna och få se friskt hår :) Leone stod först och tittade på och jag frågar om hon vill klippa lite på luggen så hon slipper få den i ögonen hon tittar lite till och funderar sen säger hon jag vill också så Leone klippte luggen, super nöjd över att farmor klippt hennes lugg hihi.

Nej nu ska jag ta och göra mig klar för att röra mig ner på stan med min hela härliga familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback