position fixering

Åh idag har vi varit på UL för andra gången eftersom att min moderkaka inte låg bra till i tidigare skede men det gör den nu :D bebisen har intagit position huvudet ner, normal stor bebis och allt ser jätte bra ut ser lovande ut för en normal förlossning :) sweet ♥
Daniel fick inte förlja med in men satt fint utanför och väntade, det är ju pga nya influensan som dem har gjort så på just spec MVC/Ultraljud iaf.
Har kännt att bebisen har vänt på sig men nu är det verkligen bekräftat att det är så :) hon som gjorde UL på mig tyckte att det såg väldigt lovande ut och var väldigt nöjd.
Skulle det vara några funderingar från min BM så skulle hon hör av sig dit runt v 36-37 så skulle jag få komma dit igen för yttligare en koll.
Men allt känns jätte bra från min sida och jag har inga oroligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback