rubrik saknas

Hallå.
Oj vilken natt jag har haft phu haft satans ont alltså kännt av foglossningen till max och sendrag på det aj aj aj
kämpat mig upp från sängen bara för att kämpa mig vidare till toaletten.
Denna natt har inte alls varit rolig för mig är glad för det jag fått sovit.
Känner mig dock ändå väldigt trött, min ena vad är inte helt okej än heller fortfarande spännd och öm.
Leone tittar på tv just nu medans jag skriver här.
Jag dricker lite kaffe och funderar starkt på att gå in i duschen och skölja på benen så det släpper helt för det brukar hjälpa för min del att göra det.
Får se hur denna dag bli om det blir som planerat eller inte, igår lät det som att det inte skulle bli det iaf.
Men det visar ju sig.
Annars så får man allt hitta på något annat sen beror det ju såklart också på vad jag orkar att göra idag.
Nej nu ska jag allt ta och kila in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback