trevligt besök :)

Har haft en trevlig dag idag, trevligt besök =)
Det hoppas vi på fler gånger av att ses =)

Ätit middag har vi gjort sedan gjort Leone redo för sängen med en skön dusch så här inför kvällen.
Brännde mig när jag lagade mat just my luck svider ju något nu på mitt finger men det går ju över som tur är.

Imorgon så blir det förmodligen att åka till svärisarna och fira svärfar.
Har lekt lite med ett helt annorlunda program som jag inte alls är van vid men slutresultatet vart helt okej ändå :)

Men shit jag åt nog lite för mycket till middag idag ha ha men jag var ju hungrig så ner gick det men det känns nu att det vart nog mer än nog med mat i magen :)
Nu blir det iaf lite soffhäng ett tag.


Kommentarer
Katrin säger:

Självklart!! Vi ska ju äta cupcakes någon dag =D

2009-09-05 | 23:30:33
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback