7/9-09

Vi var ut till svärföräldrarna igår och åt tårta, fick skjuts hem som tur var då det började regna igen så vi hann precis hem och in innanför dörren innan.
Var riktigt trevligt, vi var inte så många men precis lagom för att kunna föra ett samtal på normal nivå :)
Leone lekte med kusin och leone hördes mest vill ja lova oj oj hon ville tjoa och tjimma hade ju jätte roligt visserligen så tycker inte alla att det är lika uppskattande när det mer låter som en massa skrik och skratt men men dem är barn det är sådant man få ta ibland.
Plus att jag hade börjat känt av foglossningen där ute så jag vart glad över att vi slapp cykla hem för när vi väl kom hem så satte det igång igen :(
Inte så kul det här men det är värt det och jag vet att det inte är så lång tid kvar.
Vi hade en hemma kväll sen det var härligt och mysigt.

Vaknade klockan 7 idag gick upp och gjorde oss klara för att gå till dagis, så nu sitter jag här och skriver några rader och väntar på att mitt kaffe ska bli klart så ska jag sätta mig och äta min frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback