18/4

Idag har man varit flitig igen, har fixat och donat.
Städat i sovrummet bla nu känns det genast lite bättre hihi :)
Så skönt när man får en del gjort, visserligen så får man ibland ta lite i taget när man får tid.
Men huvudsaken att det blir gjort säger jag.
Fick besök av E och R idag det var trevligt :) en snabb visit men så välkommet så.
Dem hade med sig en fin säng mobil till Jazmine.
Hihi Jazmine var så övertrött så hon inte visste vart hon skulle ta vägen så allt vart bara fel för henne och hon vart så ledsen jag hoppas hon visar mer glädje över mobilen imorgon men det tror jag :)
Stackars E & R försökte prata med Jazmine och hålla i henne men ack det gick inte alls hua vart ledsen hon vart min lilla tröttmössa.

Kommentarer
Imrealba säger:

Good web with cool info. Thanks.

2010-12-26 | 13:59:40
Bloggadress: http://imrealba.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback