lördag

Ja mår inte alls nå bra idag gjorde jag ifs inte igår kväll heller
Tog en alvedon innan jag la mig men till vilken nytta det hjälpte inte ett dugg så ja låg och vred och vände på mig hela natten lyckades väl få knappt timmes sömn totalt :/
ja kännde mig febrig igår kväll ja fick en plötslig frossa från att känna mig varm å nu är jag bara varm.
Funderar på vad jag åkt på denna gång..
Känns inte som en vanlig förkylning den saken är säker.
va ju inte länge ja fick vara frisk heller. buhuu

Så idag blir helt enkelt bara att ta det lugnt hemma vila så mycket som jag bara kan, ja tänker då inte gå någonstans när ja mår så här.
nä nu går jag och gömmer mig.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback