onsdag

Åh vilket härligt väder det är idag man riktigt kan känna sommar sommar sommar :d
fick en jätte rolig "överasskning" med posten idag.
Ska få hämta ut ett up&go paket från libero.
"överasskning" eftersom jag redan visste att jag skulle få ett sådant men inte när hihi
Men det är verkligen jätte roligt man kan få mycket roligt i dem paketen :)
väntar du barn och inte är med i libero så tycker jag att du ska gå med där det lönar sig, du kan även samla poäng under tiden ditt barn växer upp och sedan byta dina poäng mot något dem har i sin poängshopp :)
super enkelt och smidigt!

Leone mådde inte så bra i förrgån och igår men sovit hela natten och inte hänt nå hittills heller. skönt
Hoppas att det håller i sig nu så jag kan få fokusera på att ordna allt som är kvar inför dopet.
Det är ju näst nästa helg som hon ska döpas min lilla Jazmine bara 10dagar kvar dit.
yeeey det ska bli så kul, ser verkligen fram emot det!!

Kommentarer
gotteochvi♥ GRAVID IGEN! säger:

SV; VAD ROLIGT, LYCKA TILL!

2010-04-14 | 15:31:06
Bloggadress: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback